W przypadku, gdy zakupiony towar okaże się wadliwy bądź niezgodny z opisem, każdy Klient ma prawo do reklamacji.
Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną bądź za pośrednictwem poczty na adres:
VextoolNa rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Zwrot towarów zakupionych poza siedzibą firmy Vextool przyjmujemy do 14 dni od daty doręczenia zamówionego towaru.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, a także musi być w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar prosimy o odesłanie na adres:
VextoolProsimy o uprzednie poinformowanie nas e-mailem na adres kontakt@vex.pl o odstąpieniu od umowy zakupu.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy. Zwrot dokonywany jest na konto bankowe wskazane przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania potwierdzenia dowodu jej wysłania bądź otrzymania produktu.
W przypadku, jeśli adres korespondencyjny różni się od adresu dostawy towaru, prosimy o informację o adresie, na który mamy wysłać dokument księgowy korygujący sprzedaż.